July 17, 2008

Mol Nyrt.



Mol continues its work. Here, the passage under the road to Csobánka.

MOL (Ungarische Öl und Gas Aktiengesellschaft) verlegt in der Nähe von Pilisvörösvár neue Rohre. Dieses Foto wurde auf der Csobánkai Straße aufgenommen und zeigt eine der vielen Baustellen.

Ma ismét kinn voltam a Mol építkezésén. Köszöntem, majd megkérdeztem, hogy fotózhatok-e? Visszakérdeztek (kissé idegesen), hogy miért? Válaszoltam, hogy a családomnak a földjén is dolgoznak. Ismét kissé idegesen felet rá egy úriember, hogy ez egy építési terület és munkavédelmi felszerelést kellene viselnem. Körbenéztem ; a 10-15 munkás közül egy emberen láttam „védőfelszerelést”, az is csak egy baseball sapka volt, a Nap ellen valóban hatékonyan védte a munkást. A képen a Csobánkai út látszik, alatta vitték át a vezetéket.

Mol poursuit ses travaux. Ici, le passage sous la route de Csobánka.

No comments: